Merhaba kızlar, kızım neredeyse 2,5 aylık oldu. 2 aylık aşılarını yaptırdıktan sonra uyku düzeni mahfoldu.
Aşı günü artık çok canı acıdığından mı hiç ses etmeden uyudu etti ama son 10 gündür artık illallah ettirdi bana. Eskiden 2 saatte bir uyanır beslenir kolayca da uyurdu. Şimdi uyutuyorum arkamı dönmeden uyanıyor. Yarım saat, yirmi dk bazen taş çatlasa bir saat falan uyuyor. O da sallaya sallaya zorla.
Çok araştırdım, uyku penceresinş de kaçırmamaya özen gösteriyorum, fazlaca dikkati dağılmasın diye odası da sade. Bazen beresini gözlerine çekiyorum kapatsın gözlerini diye.
Ama uyutmaya geçerken çok şiddetli ağlıyor, gözünden yaşlar geliyor, gazı yok ağrıyan bir yeri yok çok eminim ama neden böyle uykuya direniyor anlamıyorum.
Geceleri biraz daha iyi ama gündüzleri hep böyle
Napacağım ben, böyle olanınız var mı?
Artık doktora götüreceğim huzursuz diye.
Çevremdekiler de bebek bir şey olmaz geçer diyorlar ama bilemiyorum 😔😔😔😔