Kızlar bugün başka bir doktora daha göründüm o doktorda Fetal mr istedi fakat perinatalojide ki doktorların aksine olağan bir durum olduğunu zamanla düzelebilecek bir düzeyde olduğunu söyledi eğer düzelmezse doğduktan sonra nörolojiye sevk olur tedavi edilir dedi ki beynindeki sıvı çok ciddi bir miktar olmadığını fakat kistik yapılar gördüğünü söyledi sağlıksız bir bebek olarak adlandırmak çok yanlış dedi ve gerçekten o kadar içim rahatladı ki anlatamam Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın