sehertanyeri byznrgkcn 37+2 bizde hareketleri aşırı güçlü can acıtıyor ve o kadar aşağıya baskı yapıyor ki asla yürüyemiyorum ama son haftalarda daha enerjik hissediyorum bakalım ne zaman doğurucam nstde sancılar 50-60 arasında 🥹
byznrgkcn sehertanyeri hafta olarak aynıyız🌸 maşallah sancı var doğum yakın galiba sizin🙂Allah sağlıcakla ve kolaylıkla kucağınıza almayı nasip eylesin
aybike2212 byznrgkcn 37+3 iki gündür vajinamda iyice baskı hissetmeye başladım sanırım kanala giriyor artık ama benim oğlumda aşırı hareketli ikinci gebeliğim 1 hazirana sezeryana gün verdiler bakalım