25 haftalık olduk hala isim bulamadık 😊
neslisahhhh oğlumun ismi “Erdem “🦋💙
neslisahhhh ben oğlumun adını akın ata koyacağım fikir olur belki size de
neslisahhhh ben oğlum olursa Deniz Uraz istiyorum canım 🥹