ruzgar21 ben ne yediysem ne içtiysem çoğalma olmadı. İlk doğum yaptığım 10 gün çok aşırı sütüm geldi ve hep sağım yaptım sakladım onları ondan sonra bebeğim 15 günlükken birden sütüm çok azaldı. Sağdıklarımla devam ettik birinci aya kadar ondan sonra sütüm bir var bir yok gibiydi ara ara mama takviyesi yaptım ama bebek gaz bombasına döndü. Sonra herhalde düzene oturma zamanıydı anlamadım ama tekrar süt biraz biraz geldi bir de e bebekten malt altım emziren anneler için onun çok etkisini gördüm. Yine bir koli aldım geldi günde bir paket içiyorum 🙃
Bestlak damla da kullandım rezene çayı da ama etkisi çok az oldu
Trendyoldan da alabilirsin maltları