Devamlı aklımda en kötü senaryoyu kuruyorum, yediğim yemeği düşündüğüm her gıdadan ya zehirlenirsem diyorum. Pancar mezesi yaptım kendi elimle gördüm yani normal temiz yaptım ama yiyemedim ya bakteriliyse ve zehirlenirsem diye…
dışardan da yemek yiyemiyorum, çok zorda kalıp yiyince bir şey olacak krizi yaşıyorum.
kahve içemiyorum soğuk, buzlardan bakteri bakma olayı geçen yaz çok yaygındı ya… bilmiyorum terapi mi almalıyım? ama bütün kaygılarım bana mantıklı geliyor türkiye de gıda güvenliği çok kötü bir noktada sürekli kötü haberler görüyoruz.