bahar_akdg bende o doktor da cok kararsız kaldim ama randevu bulmak imkansız istedigim zaman ulasabilir miyim tedirginligi vardi . Önder beyi tercih ettim suan 13 haftaligim cok memnunum simdilik . Benim 3 arkadaşım da önder beyde doğum yapti asiri memnun kaldi . Hülya hanimda da yapan var tabikii o da asiri iyi bir doktormus