halime2512 Kızlar merhaba bugün idrar tetkik yapıldı 10-12 Iskosit bol epitel hücresi ve seyrek bakteri görüldü yazıyor . Kızlar nasıl geçer
temmuzonbir halime2512 sistit olduysan eğer monurol şase çok iyi geliyor doktoruna başvur istersen belki daha iyi gelecek bir şeyler verir
temmuzonbir halime2512 çok ileri değil o zaman güzel bişey bol suyla atarsın ben su hiç içemiyorum bulantı yüzünden Malesef 1 adet monurol kullanmıştım ama sistittim ben
temmuzonbir halime2512 yanma ağrı sık ve az idrara çıkma kanlı idrar vardı şükürler olsun geçti canım
halime2512 temmuzonbir bende yanma yok kan yok fakat bakteri diyr e. Colş bakteri oluyordu bende sende sağ yan tarafta ağrı oluyor muydu canım bide Progesteron fitil kullanıyor musun
lokismommy temmuzonbir bende gebeliğimim ilk haftalarında akut sistit yaşadım kanamalıydı atlattım şükür tekrarlama vs oldu mu hiç peki ne zaman geçirdiniz sistit
temmuzonbir halime2512 progestron vermedi evde yatış verdi bana kanama alanım var çünkü lavaboya gidip geliyorum hiç bişey yapmadan yatıyorum solda baskın ağrım vardı
temmuzonbir lokismommy gebeliğimin ilk başlarında geçirdim tekrarı olmadı çok şükür şuan mide bulantısından dolayı hiç su içemiyorum az su içmekte sistit yapıyor korkuyorum o yüzden
lokismommy temmuzonbir anladım öok geçmiş olsun bende su içmekte zorlanıyordum pipetle içince içebiliyprdum deneyebilirsiniz belki öule içebilirsiniz