QueenBahar_ valla Canım ben zaten spiral den aşırı aşırı korkuyordum bir salaklık cesareti ile deneyelim dedim demez Olaydım hem ebe berbattı ikidebir kızıp duruyordu o kızdıkça daha çok panik yaptım. Hemde ben çok kastım olmadı bana kalsa kessinlikle denenmemeli bile çok ürkütücü ve korkunç. deri altını yaptım Keşke direkt onu yapsaydım memnunum Şimdilik Doktorumla beraber yardım eden ebe,de bende taktırdım çok memnunum dedi 3 yada 6 ay düzensizlik olacak adette sonra oda düzelecekmiş bence denemeye değer