1melekannesi3858 tatlım bebek daha yeni yeni gelişiyor. 2 haftaya kadar çok sorun edilmiyor. Hafta ilerlediğinde 2 hafta geri olması ileri olması sorun teşkil ettiğinde doktorlar zaten yakın takibe alıyor. Benimde 20. Haftaya kadar hep 1 hafta gerideydi şimdi 1.5 2 hafta ileride bu sefer gen durumu devreye giriyor eğer annede şeker tansiyon gibi bir durum yoksa. Yada plasentada bir problem yoksa doktorlar zaten sakin olmanı sorun olmadığını söylüyor.