Merhaba arkadaşlar bu uygulamayı arkadaşım sayesinde indirdim size bir sorum olacaktı yani yaşayan var mı bilmiyorum ama ben üç buçuk yıldır evliyim düzensiz adetim vardı ya hep adettim ya da hiç değildim son 3.5 4 aydır tam tarihinde 11-12’sinde oluyordum sadece bu ay sınav stresinden dolayı 6’sında oldum yani sınav stresinden diye düşünüyorum 7 gün yine sürdü. Fakat şu an dün biraz kahve tonlarında bir renk gördüm hapşurma sonucunda ardından duşa girdim ve duştan sonra hafif kırmızımsı gibi göründü adet olacağım sandım ama yine yok devamı bugün ise saat 12 civarında pedin üstünde kahve tonlarında yine gördüm bu nedir bana lütfen yardımcı olur musunuz. Mayıs Ayın 4 ünde filan ise normal muayene olmuştum reglken bakılması gerektiği söylenildiği için. Başka da bi işlem vs yok