Kizlar genelde çoğu doktor 12. Haftadan sonra organik boyaya izin veriyor, bizim doktorumuz da önermem boşver falan gibi konuşmuştu 🥲🥲 acaba bayramdan önce boyatsam mi diyorum zaten annemin kuaför salonu var erken saatte kimse yokken açık havada yaparız diye düşünüyorum ama emin olamadım 😔 saçım ombreliydi şimdi baya diplerim uzadı en azından ton farkları gider diye düşündüm, genelde hep sıkıca toplu at kuyruğu yapıyorum göze batmıyor ama açıkken çok fazla renk var saçımda 😂