ozgeysr aysnr0_ cok normal baska gebelik belirtileri de hissedebilirsin ignenin icinde hcg oldugu icin vucut kendini gebe saniyor
esavas27 ozgeysr bende Pregnyl çatlatma iğnesi oluyorum bu ikinci ama hiç bi ağrı hissetmedim ikisindede
shawty8876 ozgeysr yaa catlama iğnesini vurulduğunuz günden sonra 14. Günmü pozitif gördünüz , ondan önce test yapmışmıydınız birde ?
asmin124 ozgeysr canım ben dün çatlatma iğnesi yaptım ama öncesi letu ve klomen ilacı kullandım kaç gündür kasık ağrım var dün de çatlatma iğnesi yaptım bugün Beta HCG baktım ve 67 çıkmıştı sizce yalancı gebelik midir önceden oluşmuş olabilir
ozgeysr aysnr0_ igne etkisi varken bel agrim vardi kasik agrim gogus hassasiyeti gebelik belli olduktan sonra bi belirtim yok hamile degil gibiyim bebegim saglikli dun gordum ama belirti yasamiyorum sukur
ozgeysr shawty8876 yok canim 14. gun cikmadi benim 18. gun silik cizgi gordum 22. gun kanda 268 di degerim
Leyla93- ozgeysr çatlatma ıgnesının etkısı kacıncı gunde gecıyor canım ben 9 mayısta catlatma ıgnesı vuruldum 16 mayısta transfer oldum çatlatma ıgnesının 13. Transferımın 6. Gunu test yapsam yalancı pozıtıf olur mu ıgneden kaynaklı
ozgeysr Leyla93- transfer durumunda nasil hesap yapiliyo bilmiyorum transferi baz alman gerekmez mi ama mantiken tamda emin degilim yanlis yonlendirmiyim ama
Leyla93- asmin124 canım yalancı gebelik çatlatma ıgnesının etkısı suan 12 gun beklemek gerekıyor etkısının gecmesı ıcın