bbuuu Kızlar 7+0 oldum bugün şimdiye kadar hiç koku hassasiyetim olmadı 1 kez kustum prilam kullanıyorum zaten,bu haftalarda olup hiç koku hassasiyeti olmayan var mıdır,normal mi
manifest bbuuu bir haftadır ama asla faydası olmuyor ikisininde. tek fark ettiğim acıktıkça bulantım artıyor
yagmur27_ bbuuu yok canım en başından beri böyle belirtisizim maşallah diyeyim sağlıklı ama bebeğim 🌸💕