kisbebisi Benim oğlum 30 Aralık’ta doğdu şimdilik sakin bir bebek gibi atak dönemleri disinda. Nasil olur bu burca sahip bebisler. Fala mala inanmam da burclar mizaç uzerinde kesinlikle etkili ya bence, o yüzden merak ediyorum
beyzzsenturkkk kisbebisi kızım oğlak. 16 ocak doğumlu. uysal sakin bi çocuk bebekliğinden beri hiç bi zorluğunu görmedim hatta o kadar rahat bir bebeklik ve çocukluk geçirdi ki 2. cocuga cesaret edip doğurdum o da kızımın tam tersi cıktı😂😂 çok sosyal aktif uyumlu bir çocuk gördüğü kasiyere pazarda ki pazarcıya herkese sarılıyor konuşuyor tanışıyor neşe topu gibi çok zekiler herşeyi anında çekiyorlar çok uyumlular ve çok hassaslar
yagmur27_ kisbebisi ben oğlak burcuyum 7 yaşına kadar ağlamışım 😂 bebeğimin doğum tarihi de şu an 30 aralık çıkıyor bana benzemesin diye dua ediyorum
kisbebisi beyzzsenturkkk ay cok iyi geldi buu, internette oglak burcuyla ilgili iyi seyler yazmiyor ya hep maddiyata onem gerir gibi şeyler vardi. Seninki gibi sevgi yumağı olur inşallah benim oğlum da 🥰
kisbebisi Bereninannesi 2025 😅 2026 subatta dogmasi gerekiyordu normalde ama 25i kaçırmak istemedi oglan
beyzzsenturkkk kisbebisi maddiyattan ziyade bence değer bilen canlılar bende oğlak hiç sevmem anlaşamam ama kızımdan sonra fikrim değişti 😂
Havin49_ kisbebisi inşaallah ya 4 aylıklar benim ilk oğlumdan daha hızursuz bebek yoktır dedim bunlar ondan beter
kisbebisi yagmur27_ kız o nee djddj neden agliyormussun peki? Sonrasinda huyun duzelmis ama sorun yok sayilir
yagmur27_ kisbebisi annem hiçbir sebebi yoktu oturduğum yerde bile ağluyordun diyor 😂😂 maşallah diyeyim sağlıkla ilgili bir sorunum da yokmuş
kisbebisi yagmur27_ en onemlisi o canim sağlığı yerinde olsun da cok ağlasa da olur. İlla ki susacak gunun birinde fhdjsj
kisbebisi Havin49_ senin isin zaten zor bacım biliyorum bir oglan+ikiz oglanlar. Aslinda ilki biraz daha buyuk olsa sorun olmaz da aralari cok yakin o yuzden zorluyordur seni
kisbebisi yagmur27_ orasi oyle. Amin diyeyimm 😅 Allah sağlıkla kucağına almayi nasip etsin bu arada ❣️
kisbebisi beyzzsenturkkk ay kiz sana sormuş ya, ben de direkt ustume alinip cevap yazmışım iyice okumadan 😅🤭