Sevdanindogasi elenatal2 yi mi emzirme sürecinde kullandınız? Kaç ay civarında kullandınız. Ben hamileyken elenatal2 kullanıyorlar diye biliyorum ama gerekliyse bende kullanayım, bebiş için mi? halsizlik vs için mi kullandınız bu arada ne için önerdi doktor?