ikizannesiiiiiiii Kızlqr ayakta o kadar belim ağrımıyor uzanınca belime ağrı giriyor kalkarken zorlanıyorum sizler nasılsınız bu haftalarda
serra04 ikizannesiiiiiiii bende tam bugün 37+5 günlük oldum anlattıklarını yaşıyorum bende canm ya normal ama
nkkl ikizannesiiiiiiii yatarken zorlanma dönerken zorlanma oluyo evet benimde ama ben ağrı olmasına rağmen hissetmiyorum sancı çıkıyo bende ama anlamıyorum
ikizannesiiiiiiii serra04 aynıyız ben yotubeden videolar izleyip egzersiz yapmaya başladım yarında kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek size açıklık muayenesi yapıldı mj
ikizannesiiiiiiii bsrelif bende o haftalarda iyiydim bu hafta biraz zorlandım ama 2 tane kızım var peşinde koşuşturma ev işi derken yorucu ve ağrılı geçti bu haftam
serra04 ikizannesiiiiiiii benım doktorum çatı muayenesine karşıyım dedı bıde 3. Doğumum olacak bılemedım zatn gerek varmı kı bende merdiven inip çıkıyorum yürüyüş yapıyorum bayram öncesi doğurmak çocuklarımla bayramı evde gecırmek ıstıyorum ama yok dün bel agrım çok vardı adet sancısı da vardı doguracam sandım ama gıttı belırtıler ☺️
ikizannesiiiiiiii nkkl yatarken dönerken değilde uzandığım an belimde ağrı oluyor kaşktımmı vajınamda batmalar ağrılar oluyo