betuldenk yaa abla yargılamak istemiyorum ama hamilelerin bu kadar çok olduğu bir platform da yemek yazmak falan doğru mu ya kötü niyetle yaptığını düşünmüyorum ama mesela ben şuan 9 aylık hamileyim gördüm canım istedi diyelim ve yapamadım yanlışsam yanlış diyin