Ben epılasyona gıtmıstım bekarken şükür azaldı baya özel bolgemı eldıvenle, dıger yerlerımı makına ile aldım ama karnım baya çıkmaya başladıktan sonra kuaföre gıttım ağdaya koltuk altımı ve kolumu kendım alıyorum ağdaya da özel bolgeme gıdıyorum ayaklarım da yok zaten onu da kuaförde aldırıcam 33+4 uz 39 u beklıyoruz temız olayım dogum zamanı 🙊