Bugun k2ndi doktoruma deglde devlette bır doktora gttm … doktorumun yptıgı acıklamalar yetersz geldiği için … hem vajinal muayene h2m karından baktı herhangı bır kanama yok bebekte iyi ancak begen eşi rahımın agznı kapatmış dedi.. Tedirginim acıkcası düşük riskinden dolayı .. bir de kan uyuşmazlığı var lekelenme cook cok az oldugu için ignesini de vurduracagm yarn .. ilaç olarak duphaston verdi kullanan var mı ? böyle bir durum yaşayan var mı ?