ikizannesiiiiiiii gokenc daha az önce kız bebek erken gelir dediler 🤣 bende 37+5 oldum sağlıcakla gelsinler inşallah
zehranurcoban 39+2 bizim de kız gelen giden yok mayıs kızçelerimiz inatçı çıktı umarım sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız bazen ne denersek deneyelim gelmiyorlar bende zamanına bıraktım