yinemihilal Kızlar 36+0’ım şuan. Nstde sancı çıktığı için açıklık muayenesi yapıldı, 1-1,5 cm açıklığım çıktı. Bunu yaşayan var mı? Ortalama ne zaman doğum gerçekleşir? Ya da şuan ne yapmalıyım ne yapmamalıyım?
cuteregina yinemihilal nts de sancı çıkmasının önemi pek yok demişti doktor daha çok anneyi dinliyoruz anne de sancı var mı ona bakıyoruz demişti sizin sancınız var mı
dilannaltan yinemihilal benim de 35 te sancı çıktı iki cm açılma vardı şu an 37+4 üm giden gelen yokk
Melike3506 yinemihilal senin gibiydim 35+5 de, şu an 38+1 im. Ama bana yatış verilip sancı kesici ilaç ciğer geliştirici falan yapılmıştı. Sancılar kesilince ertesi gün taburcu ettiler
dilannaltan dilannaltan ikizannesiiiiiiii 37 öncesi erken doğum riski olduğu için dikkat ettim 37den sonra yürüyüşe devam ettim gün içinde de genelde hareketli geçiriyorum
sineminkooo Sancınız kaç çıktı bende 32 deyim 40 larda çıkıyor hep 🫠🫠 şu fazlalılığı var erken gelmesinden korkuyorum 😧
elifsn23 yinemihilal hamilelik de doğum da belirsizliklerle dolu zaten canım kendini strese sokma hiç
efnanss yinemihilal 35te sancım çıktı düzenli kasılmalarım vardı ilaçla durduruldu simdi 36 haftalıgız dün nişan geldi hâlâ bekliyoruz her şeyini hazırla kafan rahatlasın bebeginin hareketlerini takip et canım azalma artma oluyor mu diye olası bi durumda doktoruna bilgi verirsin bende ilk sancı cıktıgında şok olmuştum insan beklemiyor kafasında bi senaryo kuruyo ve ona göre ilerlemeyince far tutulmuş tavşan gibi oluyor ama bir haftadır sürekli belirsizlikte oldugumuz için ben alıştım bebek ne zaman isterse o zaman gelcek ve biz ona ayak uyduracağız umarım biraz için rahatlar kendini yorma ev işi yapma streslenme bol bol dinlen Allah yardımcın olsun.