yagmur27_ Kızlar daha 8. Haftadayım. Ama şimdiden doğumu düşünüyorum 40 gün eşimin ailesin veya benim ailem gelip ilgilenecek ama ben bebeğimi paylaşamam gibi hissediyorum asla zaten öptürmem ama kucaklarına almalarını bile istemiyorum bu normal mi? 😂
cuteregina yagmur27_ aynısını yaşıyorum kendi annem gelecek ama eşimin annesi de gelecek onun öpmesinden sarılmasından rahatsız olurum diken üstündeyim belki de şeydendir hoşlanmadığımız kişilerden dolayıdır bu mesela annemden sakınmam çocuğumu
temmuzonbir yagmur27_ bence kim gelirse gelsin 3 5 günden fazla kalmasın benim annem gelicek en fazla 5 gün istiyorum babalık izni var zaten eşim destek olucak çok özel tarifsiz belkide bir daha yaşanmayacak duygular ( 2. Yi düşünmüyorum ) eşimle baş başa geçirmek isterim her anı ve bana uygun olmayan bi tavır bir söz bir hareket hiç birini o anki psikolojiyle kaldırabiliceğimi düşünmüyorum kimse kırılmasın gücenmesin bende rahat edeyim anın tadını çıkarayım istiyorum ve bende daha micik olacağı için sürekli dokunulması öpülmesi vs istemem
sassolsobe22 yagmur27_ normal değil bence sonrasında kucaklarına almayınca ilgilenmeyince yorulduğunuzda size destek olmadıklarında bu davranışınızı hatırlatırlar
lokismommy yagmur27_ ben kayınvalidem ve annemde öyke bişey yaşamam gibi ikisi dw titiz ve bebek öpme kucaktan alma konusunda çok anlayışlılar özellikle kayınvalidem anneyle bebeğin bağının kutsallığına çok inanır ama görümcemden çok tiksiniyorum aşırı pis oturduğu yere bile oturmam o derece bebeğimi öpmesini düşündükçe midem bulanıyo yattığı yatağı kurtlanan bi insan yani kayınvalidem ağlar eder anlatırdı gözümle görünce inandım çok kötü çok offff
yagmur27_ cuteregina Of sorma aynı durumdayım onun annesi ablasını falan düşünüyorum halbuki aramızda bir sorun da yok ama neden böyle kendimi kurdum bilmiyorum
cuteregina yagmur27_ alttan altta laf sokuyor benimki hiç hazmetmiyorum mümkün olduğunca uzak tutacağım bebeği iyi niyetini bilsem gönlüm rahat olur da niyeti kötü kadının
yagmur27_ cuteregina En sevmediğim şey ya huzursuzluktan beslenen insan. Halbuki kendi oğullarının huzuru kaçacak sonucunda
babyonn Haftadayım çocuğun kokusu değişir mi diye bile düşünür oldum kimseye vermek istemiyorum hayal edemiyorum kaynanamın pat diye öptüğünü falan tüylerim diken diken
yagmur27_ babyonn Neyse ki tek değilmişim ama bunu aşmamız lazım yoksa biz zorlanırız nasıl yapacağız bilmiyorum. Çocuğumu kucağımdan bırakamam gibi geliyor
orkide_ babyonn kucaklarına alınca maalesef onların kokusu siniyor hele de parfüm sıkıp geliyorlar ben çok sinirlenmiştim
yagmur27_ temmuzonbir bence en güzel düşünceler ama benim ilk doğumum olacak yardıma ihtiyacımız olur diye düşünüyorum bir de iki taraf da yakın oturuyor bana mutlaka gelecekler yani ev yol geçen hanına dönmesin de
temmuzonbir yagmur27_ benimde ilk doğumum canım ve kayınvalidemle aynı binadayız şimdiden konuştum sınırları belirledim eşimlede konuşmuştum zaten ilk ve özel anlar bize saklı kalsın sonra herkes sevecek öpüp oynacayak çok sıkışıp zor durumda kalırsam annelerin birinden tekrar destek alırım
Buhati yagmur27_ valla bacım ben de öyle diyordum ama zor bir doğumum oldu yardıma çok ihtiyacım oldu ben hatta koltuğa yatağa bile koymam hep kucağımda taşırım diyordum öyle olmuyormuş
yagmur27_ Buhati ay kıyamam ya allahım sağlıkla alalım kucağımıza da ne diyim bir şekilde paylaşmayı öğreneceğiz artık. Ama ben genel olarak kıskanç biriyim eşime karşı da böyleyim
lokismommy yagmur27_ bide bana diyor ki yenge annen gelmesin boşuna ben bakarım hadi ordan yani daha 16 yaşında götünün bokuyla bebeğime mi bakcan yani dimi bana geldiklerinde ben evi komple temizliyorum buraya gelip kaldığını düşünemiyorum bile aaaa deliririm
yagmur27_ lokismommy yok yaşı küçük ya daha onu bahane edersin o mu sana bakacak sen mi ona canım bir de lohusa lohusa onunla uğraşmazsın yani
lokismommy yagmur27_ o bebeğe bakar ben temizlik yemek yaparmışım öyle diyor hahahaha inşallah gelmez biraz inadı var malum
demirrleydi_ yagmur27_ hahahaha o kadar normalki kimse benden almasın o sadece benim diyodum sonra bir çöktüm kim alıyorsa alsın dedim 😂😂
yagmur27_ demirrleydi_ hahahahaha ay güldürdün beni deli gibi kıskanıyorum daha fasulye kadar bebeği 😂
yagmur27_ lokismommy bu en sinir olduğum şeylerden ya biri yardıma geliyorsa ben bebeğime bakarım ev işi yemeği yapmak bence bebekli anneye yardım olur