Damla01 valla canım bana 12. Hafta da erkek dedi ben erken diye çok inanmadım sanki, 16 haftadan önce net olmuyormuş değişebiliyomş burada değişen cinsiyetleri okuyunca da iyice şüphe de kaldım 🙄 birde hep kız hissediyorum çokta istiyorum kızım olmasını nisan da kontrolm var bakalım artık merakla heyecanla bekliyorum 😍