elfasln 33+4 omuzlarım çok ağrıyor kasık ağrılarımı demıcem çünkü özel bolgemde varıs çıktı çok yürüyünce asırı zorluyor benı ya 🤦♀️ onun ıcın evde dınlenme modundayım çok agrım olmuyor şükür 🤲 ama şu 2,3 gündür omuzlarım tutulmuş gıbı aynı.. Ha bıde mıde yanmalarım geçmişti oda basladı 🤦♀️ 34 oluyoruz pazar günü pazartesı kontrolüm var 🥰