glcnylmzz Kasım ayından beri gebelik palanlıyorum 🤰🏼 Geçen ay kimyasal yaşadım bu ay reglim gecikince ümitlenmiştim fakat yine regl oldum Benim gibi bekleyen kız kardeşlerim gelin önümüzdeki ay birlikte bekleyelim 👩🏻🤝👩🏽😇
egeemomms glcnylmzz bende bu ay korunmayı bıraktım adetime tahminen 2-3 gün var sabah test yaptım negatif☹️önümüzdeki ay güzel haberleri alırız inşallah🥹🤲🏻
glcnylmzz egeemomms bende birkaç gün kala,regl günü hatta dün bile testler yaptım hepsi negatif bugünde regl oldum İnşallah canım önümüzdeki ay inşallah bizde güzel haberler alırız 🥰
egeemomms glcnylmzz ben bidaha yapmam dün dayanamayıp aldım bugün ilk idrarla yaptım dedim yok önümüzdeki ay devam🤣 İnşallah inşallah canım🥹🤲🏻
glcnylmzz egeemomms bu ay herkeste bir gecikme var sanırım 😊 her döngü ayrı bir stres bu ay regl geçmeden test yapmayacağım demiştim ama yine dayanamadım bir sürü test harcadım boşu boşuna 🤣
glcnylmzz egeemomms çöpe atmak için baktım bende 8 tane erken 1 tane kaset test yapmışım 🤣 Kalanlarla inşallah pozitif görürüz Haziran da 😄