Kendiniz icin gecelik ve sabahlik + hasta bezi tarzında bir paket. Hastaneden çıkarken giyeceginiz kiyafet ve terlik, çorap. Bunlar sart. Daha fazla ihtiyacınız varsa koyabilirsiniz tabi ama temel seyler bunlar.
Bebek icin bez, ıslak mendil, alt açma ortusu. Hastane cikis seti ben koydum ama cok kullanışlı gelmedi acikcasi çıtçıtlı tulum koymuştum 2-3 tane de onları daha cok kullandık. 3-4 tane zibin, alt üst 1 adet takım (bu takimin sapka ve eldivenini kullandik), 2-3 tane tulum ya da tulum kullanmayacaksaniz yine alt üst takim.
Hemşireye bunlardan birini verirsiniz, bezini ve zibinini verirsiniz.
Ben emzik goturmustum kullanmadik. Pişik kremi götürdüm onu da kullanmadık. En temel hatirladiklarim bunlar gerisi size kalmis. Biz 1 gece yatıp ertesi sabah hemen çıktığımız icin cok kişisel bakım ürünü vs götürmeye gerek görmedim.