35 haftalık olmak üzereyiz bebeğimle , 2-3 saatte bir acıkıyorum yani ufak tefekte olsa birseyler atıştırmam gerekiyor yoksa şekerim düşünüyo kendimi kötü hissediyorum benım gibi bu durumu yaşayan var mı ? 24. Haftada galıba yanlış değilsem gebelik şekeri testi yapmıştım temiz çıkmıştı , ama şuan aç kalmaya gelemiyorum başım dönüyo midem bulanıyo acaba bebek büyüdügü için mii 🥲🙂↕️