hilal___ Kızlar siz kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyeti benim daha 9. Haftada ve öğrenmek için sabırsılanıyorum😌
yagmur27_ hilal___ Tabii 10. Haftadan itibaren fetal dna yapılabiliyor doktorumuz tarama testlerindense fetal önerdi bize 💕 Bahaneyle cinsiyeti de öğreneceğiz
hilal___ @“ftmnurgull” yaaa o da çok değil miii😃 ben hep şey duymuştum cinsiyetini göstermeyen çocuk genelde kız olurmuş