anne189 glbyzgkhn çok çok geçmiş olsun iyiyim dünde iyiydim aslında bende hiçbir şey yoktu sadece karnım sertti yatıyorum artık hep yatmam lazımmış 🥺 süreci ne kadar uzatır bilmiyoruz sen doktora gittin mi ne dediler ne tedavi uyguladılar
glbyzgkhn anne189 çok geçmiş olsun iyi olmanıza sevindim sukur bende iyiyim😍kanama devam etmedi o anlık oldu sanırım
demir16 İyi akşamlar benimde 1 hafta önce bayramının ilk günü kanamam oldu 23 haftalık hamileydim , benimde plesentam asağıda olduğu içinmiş , çok korkuyorum sizler nasılsınız kanamalarınız geçti mi ?
anne189 demir16 kanama sonrasında olmadı bidaha. Çalışıyordum rapor verdiler yatıyorum genelde yemek için kalkıyorum dışarı hiç çıkmıyorum yürümüyorum merdiven inip çıkmıyorum ama kasılmalarım oluyor gün içinde yarın kontrolüm var bakalım iyi haberler alırım inşallah sizin kanamanız devam mı diyor
demir16 anne189 benimde kanamam yok şu an çok şükür , umarım tekrarlamaz , günde 3 tane progestan kullanıyorum .