İkili tarama normal gelmişti üçlü taramada sanırım yaştan dolayı orta risk var perinatolojiye danış dedi doktorum. Yapay zeka yaştan dolayı hafif yükselme var ama yüksek sınırda değil dedi. 30 yaşındayım. Burada herkese takmayn kafaya derdim ama insan takıyor işte