senaok Kızlar şubatta düşük yaptım ilk gebeliğimdi nisanda hamile kaldım 6+4 üm ara ara uyurken sancılarım oluyo regl sancısı sonra geciyo ama orda bişey kalıyo yinede ağrımsı yarın dr gidicem kalp atışı için regl sancısı yaşayan varmı ?
birrmelekannesi senaok şu an 16 haftaya girdim ilk zamanlarda da karın ağrım vardı kasılmalar vardı rahim büyüdüğü için ağrılar olabilir isterseniz gene doktora görünün ama bence telaş edilecek bir durum yok şu an bile o ağrıları ara sıra çekiyorum ben
yagmur27_ Evet ben de yaşadım şu an 8. Haftada hala ara ara ağrım oluyor ama doktor normal olduğunu söyledi canım
senaok birrmelekannesi yarın gideceğim zaten doktorum progestan verdi fitil olarak kullanıyorum yarın sabah gideceğim 🙏🏻
senaok yagmur27_ çok haklısın canım ama düşük yaptıktan sonra daha korkuyo insan ki antidepresan kullanıyordum kaygılardan dolayı bırakmıştım düşük yaptıktan sonra tekrae başladım bu hamileliğimi öğrenince tekrar bıraktım. Herkes sağlıkla alsın kucağına Allahın izniyle