Bu ürünü kullanıp gerçekten memnun kalanlar var mı? Çok fazla olumsuz yorum var, hatta şikayetvar da biri bebeğinin bu ürün yüzünden boğulma tehlikesi geçirdiğini ve çok kısa bir sürede olsa nefessiz kaldığı için yogun bakıma alındığını söylemiş. Okuyunca çok korktum. Ama tam tersi çok fazla memnun olan da var. Ergonomik olarak anne karnı pozisyonuna yakın bir yapısı olduğu için bebeğin uyku düzenini desteklediğini, omurgası için faydalı olduğunu yazmışlar.. ürünün farklı bir alternatifi de yok. Diğer Reflü yataklarının bu ürün gibi koruma bandı vs yok.. gece bebek bu yatakta güvenle yatabilir diyen uzmanlar var ama çok kararsız kaldım..