aylinoksuz guzel anne adayi az kaldi bebegine kavusmana herseyi akişina birak rahat ol🎀
Benim her dogumumda agzimdan dusmeyen bir dua var paylasmak isterim ;
“Rabbi yessir velâ tüassir Rabbi temmim bi’l-hayr.”
Anlamı: “Rabbim, kolaylaştır, zorlaştırma. Rabbim, işimi hayırla tamamla.”
Saglicakla su gibi gecsin dogumun insallah 🌿