yagmur27_ Kızlar 2 hafta sonra fetal dna yaptıracağız. Doktorumuz natera panaroma plus paketi önerdi. Daha önce bunu yaptıran var mı? En güvenilir testin bu olduğunu duydum
cuteregina yagmur27_ çok pahalı bir test ayrıca hakkında şikayet okuduğum en çok test de buydu cinsiyette yanılma sonuçların çok geç çıkması gibi DNA lab- İntergen- istgen bunlara da bakın isterseniz
bilemiyorumaltann yagmur27_ merhabalar bugün bizim doktorumuz da bu firmayı önerdi . 10. Haftada kan verelim dedi..
yagmur27_ Bana da en güvenilir bu dediler ve gerçekten çok geç çıkacak gibi 12 gün diyorlar parasını geçtik artık ama güvenilir olması çok önemli ben zaten takıntılı biriyim
bkb35 yagmur27_ evet tam 1 haftada geldi. 2 hamileliğimde de yaptırdım ikisinde de tam 1 haftada geldi
busecalimli Ben de burda yaptırdım bizim doktorumuzda en iyilerinden biri bu dediği için biz bu firmayı seçtik memnun kaldık bir sorun yaşamadık bizim 12. Günde çıktı sonucumuz ama 7-8 günde de çıkanlar varmış bize öyle denk geldi zaten 10-12 gün demişlerdi
yagmur27_ busecalimli içim rahatladı sağolun biz de en güvenilir burası düye duyduk artık 12 gün sabredeceğiz 🙏 cinsiyetiniz de belli oldu mu?
busecalimli yagmur27_ evet belli oldu 🥹 kız bebiş bekliyoruz, 11+0 da vermiştim ben kan doktorumuza gitmişti cinsiyet sonucu biz ondan öğrendik 🩷
yagmur27_ bilemiyorumaltann biz de 10. Hafta vereceğiz önce yine ultrasonla kontrol edecekmiş eğer 10. Hafta ile uyumlu olursa sıkıntı olmadan verebilirmişiz çünkü daha küçük olduğunda kandan alınan dna yeterli gelmeyebiliyormuş
bilemiyorumaltann yagmur27_ ben şuan 6+3’üm.. doktor 10. Haftada gel hem kontrol edelim hem de kan verelim dedi ben de olur dedim :) fetal DNA’yı yaptırırsanız 2li 3lü taramaya gerek kalmaz dedi.. daha firmayla konuşmadım. Sanırım farklı paketleri varmış konuşup ona göre yaptıracağım :)
busecalimli yagmur27_ eğer riskli bir durumunuz yoksa bence bir kaç gün daha bekleyin eğer kanda yetersiz dna çıkarsa süreciniz boş yere uzamasın strese girmemiş olursunuz 🙏🙏 eğer kilolu bir gebe degilseniz 10. Haftadan sonra verebiliyorsunuz ama ben biraz garanti olması için 11. Haftamda verdim, güzel sonuçlarınızı alırsınız inşallah 🤍
yagmur27_ busecalimli allahımmm sağlıkla gelsinnn 💕💕💕 biz 10. Haftada vereceğiz umarım erken olmaz bazen yeteri kadar dna olmadığı için test tekrarlanıyormuş meraktan çatlarım artık
yagmur27_ busecalimli doktorum 10. Haftada önce kontrole alacak sonra fetal verelim mi diye haber verecek bize 🙏🙏 bu arada ilk ne zaman hamile olduğunuzu öğrendiniz ve ilk ultrasonda kese şekliniz nasıldı?
busecalimli yagmur27_ kese şeklim ovaldi, ben evde test ile 4+3 gibi öğrendim sonrasında da 5+2de keseyi gördük 🙏 doktorunuz zaten kontrolden sonra fetal verelim der firmayla siz görüşüyorsunuz kanınızı evden gelip alıyorlar, ona göre bir gün belirlersiniz 🌸
yagmur27_ busecalimli benim de bildiğiniz çizilmiş gibi yusyuvarlaktı 5. Haftada öğrendim 🙏 bakalım doktorun muayenesine yakınmış kontrol sonrası uygun denirse direkt gibi veririm