Merhaba kızlar
Benim plasenta önde ve doktor bir sorun olmayacağını, önde veya arkada olmasının süreci etkilemediğini sadece asagida olmasının riskli olduğunu söylemişti. 28 haftalık oldu tek dezavantajı bebek hareketlerini bir gün çok net hissedip 2-3 gün ise hiç hissetmemem. Onun dışında bir sorun yaşamadım. Ancak daha önce doğum yapmış bir arkadaşım plasenta önde olduğu için sezaryen olduğunu söyledi. Sadece bu sebepten sezaryen olan var mı? Bu durumun normal doğuma engel olduğunu duymamıştım , doktorum da böyle bir şeyden bahsetmedi ama bunu duyunca tedirgin oldum biraz