Memnun musunuz ya kimisi savunmuyorlar paralı avukat kadar ilgilenmiyorlar falan diyor. Kartlarım hep ekside adliyeye gidecek param bile yok hamileyim eşimden boşanacağım. Kredi çekip avukat kı tutayım ne yapayım? Fikri ve tecrübesi olanlar yardımcı olsun lütfen🙏🏻