ruveyda14 hiç korkma canım bende boş gebelik yaşadım 8.haftaya kadar beklettim belki oluşur belki ultrasonda görememişizdir diye ama kesenin yapısını bozulmaya başlayınca kürtaja alındım. özelde oldum ben genel anestezi ile uyudum.lokal anestezi tavsiye etmiyordu doktorum hiçbir şey hissetmedim sanırım 10 dk falan sürmüştür işlem.sonrasında azıcık kanama oldu regl gibi iki üç gün.