busvebebesi canım benim de çocuklarım minnak okuyor hatta kızım için gelişim geriliği var karın bölgesinde deyip almak istediler izin vermedim . Ama Allah razı olsun bi doktor bana demek ki senin rahmin bu kadar büyütebiliyor bebeği dedi bu sorun değil dedi 2 çocuğumda 2 ,530 ve 2.440 gr doğdu şimdi 3. De küçük diyorlar ama kardeşleri küçük diye takmıyorlar artık . Sağlıklı olsunlar büyüyorlar :)