derda63 1Ali benim adet Time dört gün var ama ilişki birkaç kere oldu o yüzden şüphelendim teste de hafif silik çıkınca olabilir dedim ama 2.30 deyince de böyle bazen negatif olabiliyor muş
derda63 Diğer ay adet oldum şimdi 4 gün adet günüme verdiğim kanlar iki kere 0.200 çıkmıştı ilkez 2.30 çıktı umutlandım
HEY03D derda63 benim böyleydi 2.50 tu sanki ama adete 6 gün vardı sonradan değer yükseldi. Şu an bir oğlum var
sukriyeCengel derda63 Reglime 1 hafta kala 2.41 ile öğrendim doktor 2 gün sonra tekrar kan ver dedi ben netleşmesi için 4 gün sonra aynı yerde verdim ve 101 ile netleşti hamileliğim
sukriyeCengel derda63 Amiin inşAllahh. Bir tane oğlum var 2.5 yaşında ve 27+4 haftalık ikinci bebişim var çok şükür. Rabbim isteyen herkese nasip etsin