Kızlar yola Miray ismiyle çıkmıştım fakat Ayliz’i duydum. Şu an çok kararsızım eşim bana bıraktı ama bence Miray’ı söylemek daha kolay ve kalıcı diyor ama ben de biraz daha farklı olsun istiyorum. Eşim Aylizim demek falan zor Mirayım daha kolay diyor. Çok kararsızım. Ömür boyu severek rahat kullansın da istiyorum. Sizce Miray mı Ayliz mi ?