asellim_ Abdullah ismini Allahın sevdiği isim olduğu için koymak istiyorum Zübeyr’de peygamberimizin havarisi, övdüğü ve sevdiği bi sahabe olduğu için koymak istedim.Tek sevmiyorum sanırım tamamlandığını düşünüyorum.Diğer çocuklarımda iki isimli ikisiyle de sesleniyorum. Zeyneb Eslem ve İbrahim Yusuf onlarında ismi😊