zelih8a8wa benim 22 aylık oğlum var 4 aylık ikizlerim ikizler yatarken oğlumla kahvaltı ediyoruz soframızı topluyoruz bebekler uyanama kadar dinleniyorum akşama ne yapıcaksam et vs buzluktan çıkartıyorum oğlumla ilgilenmeye çalışıyorum ikizler kalkınca besliyorum alt değişimi var ondan sonra saatlerce kucaktalar oyun oynuyoruz temizlik yemek nerde dersen akşam eşim gelince çocukları banyo ettirip yatırıyoruz 8 de onlar kalkana kadar temizlik yapıyorum çoğu zaman yemeği eşim gelmeden yapıyorum ama yapmadığım vakitlerde eşim çocuklara ilgileniyor bemde yemek yapıyorum yada o yapıyor size tavsiyem evinizi geceden toplayın silin yemeğe de bebeği pısete koyup fln yiyoruz silinge koyabilirsiniz hayatı kendinize kolaylaştırabilirsin cnm bu günlerde geçiyor ben ilk oğlumda çok zorlanıyordum büyük ihtimalle ilk çocuğunuz ama çok şükür büyüdü bana bi zorluğu kalmadı şimdi ikizlerde tecrübeli olduğum için daha rahat geçiyor ha durmuyorlar orası ayrı ama ilki gibi herşeyi kendime stres etmiyorum bebek bu ağlayacak diyorum sırf ağlıyor diye tuvalete gitmemezlik yapmıyorum 2 dk lık işemeyle bişey olmaz yani biraz sakin olmalıyız evet anneyiz gözleri bizi arıyor ama önce anne mutlu ve zinde olmalı ki çocuğa bakmalı