Beyozz777 Kızlar dün ikili tarama yaptırdım şuan eşimin görevi için kilisteyim burada oldum ama 1 Dk sürdü ultroson ile bakması doktorun ban hiç bişey demedi Kan verdim bi ay sonra gel dedi yani bu kadar kısa sürmesi normal mi