annecik123 ben ferrum içiyorum o da çok nadir. Bi de magnezyum var, o daha da nadir. İçmiyorum. Sağlığım yerinde. Evet kanım falan düşük ihtiyacım var ama yapay yoldan kazanınca çocuk erken gelir diye korkuyorum. Çünkü vitamin kullanıldıkça erken doğumlar arttı. Multivitamini birkaç tane içtim komple bıraktım. İlk sıralar düzenli olarak folik asit kullandım sadece. Şu an düzenli olarak troid ilacı kullanıyorum sadece, o da zorunda olduğum için.