Kızlar ilaç yazdırmaya doktora gittim normalde muayene tarihim değildi kendi doktorum 7+2de çağırdı bebegi görmek için ama ben bugun 6+4de devlet hastanesine gittim ilaç yazdırmaya ve doktor muayene etmek istedi göbeğim var ve karından baktı sadece hala kese var dedi icinde bebek göremiyorum gec döllenme olabilir karından bakıyorum ondan da olabilir falan dedi ama tabiki içime kurt düştü. Iki gebelikte de bebeklerimi 7. Haftalarda görmüştüm ve aslında 7. 8. Haftaya kadar bebegin görünmeme ihtimali olduğunu da biliyorum ama yinede beynim susmuyor.. kese de 5+5 cikti neredeyse 1 hafta geriden mi geliyor yoksa orada mi kaldı onuda bilmiyorum of patlicam galiba bu surec cok zor

Baksanıza ultrason görüntüsü de iyi değil sanki