Merhaba, dış gebelik nedeniyle iki doz metotreksat kullandım. Doktorlar genelde belli bir süre beklenmesini öneriyor ama benim durumumda yaklaşık 5 ay civarında gebelik ihtimali oluştu.
Benim gibi iki doz MTX sonrası 5 ay içinde hamile kalan kişiler var Mı ?
Bebekte herhangi bir problem yaşandı mı ?
Yardımcı olursanız çok sevinirim.