damlis1709 Kızlar 39+0 oldum ne zaman doğururum? Kız bebek, hiç belirtim yok. Doğurmak istiyorum 🥲 Tüm önerileri bekliyorum
cyj damlis1709 kız bebekler erken gelir diyen herkese selamlarımı iletiyorum külliyen yalan inanmayın😂 bizde 39’a doğrucyola çıktık gidiyoruz tık yok. Hiç doğurmayacakmışım gibi. Ne olscak halimiz bilmiyorum😁
hamiyetozturk351748 cyj damlis1709 kız bebek 40+6 dayım inanabiliyor musunuz ? Rabbim kolaylık versin
yeliz1923 cyj İnşallah dediğiniz gibi olur 22 haftalığım detaylı da doktor bebeğin kafası çok aşağıda dedi 🥲😁
damlis1709 Kızlar teşekkür ederim planlarım arasında merdiven çıkmak ördek yürüyüşü ve aksak yürüyüş var bir de doğum başlatma dansı varmış onu deneyeceğim bakalım 🥹
bebi5_8 damlis1709 bizde 39 hftalık olduk 3 cm açıklıkla duruyoruz öyle pazartesi gününden beri olan ağrılarım da kesildi birşey anlamıyorum bu işten ben😅
damlis1709 hamiyetozturk351748 amin o kadar beklemek istemiyorum gerçekten ama biz ne yaparsak yapalım bekleyeceği varsa bekliyor demek ki 🥲
mavipinokyo81 damlis1709 40 oldum ne gelen var ne giden. Sıcak duş ördek yürüyüşü yok hurma bilmem ne her şeyi yapıyorum gelmiyor 0 cm açıklık ile bekliyoruz 41 e kadar yolu var yoksa suni isticem doktordan
betealt mavipinokyo81 benim de 40+3. Pazartesi 41 oluyorum. O zamana kadar gelmezse doktor suni verecek
kardellen damlis1709 bende 39 oldum bugün kızımızı bekliyoruz heyecanla dün çatı muayenesi yaptı doktor sonra biraz lekelenmem oldu ama herhangi bi belirti yok
gizemli00 damlis1709 ananas yiyebilirsin sancı yapıyor temizlik yap bacım elinle yerleri sil otur kalk yani kapı ney sil 😅 hurma ye bol bol
gizemli00 cyj amanni allah kolaylık versin bacım zilhicce ayındayız kendine dua et çok mübarek birgundesin