Kızlar ben kendim bir gebe okuluna gidiyorum ama eş ile eğitimleri yok. Bundan sonra başka bir gebe okuluna daha gitmek istiyorum. Farklı ebelerden görüş ver ve tavsiye almak önemli. En azından bebek bakımı dersinde eş ile yapan gebe okulu var mı onları niye çağırmıyorlar anlamış değilim..