sevdaey Kizlar trasferimin 9 günü akşam kan verdim 80 çıktı doktorum tebrikler gebelik var ama iki gün sonra tekrar kan verin dedi değerim normalmi 2 tane 5 .gün embriyo su konuldu çok heyecanlıyım benim gibi olan varmı aranızda
Sehho sevdaey maşallah canım benim transfer olur olmaz tutmuş bebek beklememiş bile 🤭🥰🐣inşallah hep çok güzel haberlerle sonuna kadar nasip olur ❤️🧿
tatlibiri sevdaey bende o süreçteyim 3. Gün embiryosu koyuldu 10. Günde 37 idi 12 . Günde 71 oldu ama beklemedeyim yarın yine kan vericem
sevdaey tatlibiri ay hadi İnşallah rabbim zorlaştirmasin kolaylaştirsin normalde 10 12 14 ilerleniyor kan degerlerinde inşallah yükselir umudumuzu kaybetmeyelim
tatlibiri sevdaey inşAllah canım ya valla stres oluyorum yarın bir 200 görsem biraz rahatlıycam sürekli dua ediyorum
sevdaey Sehho aminn yürekten istiyoruz inşallah olur emekler boşa gitmez içim kıpır kıpır çok sağol canimm yaaa🥰🤲